You are currently viewing פריוויו לערב פלייאוף נוסף: פילדלפיה נגד טורונטו, דאלאס נגד יוטה ודנבר נגד גולדן סטייט / עומר בקאל

פריוויו לערב פלייאוף נוסף: פילדלפיה נגד טורונטו, דאלאס נגד יוטה ודנבר נגד גולדן סטייט / עומר בקאל

בלי אף משחק בשעות נוחות כמו שהתרגלנו בשבת וראשון אנחנו ממשיכים את הסיבוב הראשון של פלייאוף 2022 עם שלוש סדרות שמגיעות למשחק השני וכמה קבוצות שרוצות למצוא דרך לגנוב משחק בחזרה לפני שהם חוזרות לשחק בבית.

פילדלפיה 76' (0-1) – טורונטו ראפטורס (1-0) 2:30

אז אחרי שכתבתי פה בהופס ובטוויטר על כך שהסדרה הזאת מחזיקה בפוטנציאל הגדול ביותר להפתיע את כולנו הודות להגנה האדירה שניק נרס מסוגל לשלוח על אמביד הגיעה טייריס מקסי והשתיק אותי ביחד עם עוד כמה מבקרים. ההגנה של טורונטו על אמביד עשתה את שלה, הסנטר הקמרוני סיים עם 19 נקודות, תשעה מהם הגיעו מהקו וזרק רק 15 פעמים מהשדה (זריקה אחת יותר מטוביאס האריס) ובזמן שהארדן המשיך לשחק את תפקיד הפליימייקר שהתרגלנו לראות ממנו העונה בפילי, סיים עם 22 נקודות ו14 אסיסטים האופציה הראשונה של דוק ריברס בהתקפה היה טייריס מקסי שסיים עם 38 נקודות אדירות.

במידה ומקסי ימשיך לשחק בקצב התקפי אדיר ולנצל את השטחים הפתוחים שההגנה של טורונטו הולכת לתת לכל אחד שלא נקרא "ג'ואל אמביד" הוא הולך להוריד המון לחץ מג'יימס הארדן לשים את הכדור בסל בכל התקפה בה אמביד מקבל את העזרה הכפולה ואם הוא ימשיך לקלוע באותה יעילות כמו במשחק הראשון בסדרה (ובעונה הסדירה מאז שהארדן הגיע) ההגנה של טורונטו תתקשה לעצור אותו בלי לשחרר את הלחץ מהסנטר.

בצד השני טורונטו מקווה לקבל חדשות טובות מהצוות הרפואי לגבי הכשירות של סקוטי בארנס (קרסול) למשחק הערב, מוגדר בספק ביחד עם גארי טרנט ג'וניור (מחלה – לא קוביד) ות'אד יאנג (אגודל). החשיבות של סקוטי לסגל של טורונטו היא עצומה, סיים עם 15 נקודות, עשרה ריבאונדים ושמונה אסיסטים (הכי הרבה בקבוצה) במשחק 1 ובלעדיו היא הולכת להתקשות ליצור נקודות בצד ההתקפי ולעצור את אמביד, סקוטי עשה עבודה נהדרת בתור העזרה המאוחרת. למרות ערב יעיל מאוד של פרדי אולסטאר (7/12 מהשדה) טורונטו לא תהיה מסוגלת להישאר במשחק אם הוא לא קולע יותר נקודות ומוביל את ההתקפה.

הימור: בריאות הולכת לשחק פה פקטור משמעותי. בלי בארנס וגארי טרנט ג'וניור טורונטו תספוג מכה גדולה מדי בשני צדדי המשחק ולא תצליח לחלץ ניצחון בפילדלפיה. הסיקסרס עולים ל0-2.

Toronto Raptors vs Philadelphia 76ers: Maxey breaks out for 38 points,  76ers beat Raptors in Game
יוכל לעשות את זה שוב?

דאלאס מאבריקס (0-1) – יוטה ג'אז (1-0) 3:30

למרות שהוא לא שיחק במשחק הראשון, אי אפשר שלא להתחיל מלוקה. החיסרון שלו היה מורגש במשחק הראשון בסדרה, ההתקפה נשענה יותר מדי על ברונסון ודינדווידי ונראיתה חסרת מעוף לפוזשנים ארוכים מדי כשרק 29 נקודות משותפות של בולוק ודוריאן פיני סמית' הצליחו לשמור אותם במשחק. דונצ'יץ' מוגדר בספק גדול למשחק הערב, למרות שההחלטה עדיין לא הוכרעה סופית אנחנו ככל הנראה לא הולכים לראות אותו על הפרקט הערב. בצד החיובי ההחלטה של קיד לשים את דוריאן פיני סמית' כמגן העיקרי על דונובן מיטשל הוציאה את הכוכב של הג'אז מהקצב (32 נקודות על 29 זריקות) וביחד עם הלחץ שהם הפעילו עליו בפיק אנד רול, הם גרמו לו לכפות את משחק ההתקפה האישי שלו על הקבוצה כולה.

המפתח לניצחון של דאלאס הערב הוא להבין איך הם פותרים את בעיית המצ'אפ כשדוריאן פיני סמית' וברונסון מתופקדים ביחד, בזמן שהראשון עשה עבודה טובה על מיטשל השני נקלח לפוסט על ידי בוגדנוביץ' פוזשן אחר פוזשן בלי אף עזרה שהגיע מהצד (בוגדנוביץ' סיים עם פלוס מינוס של 11, הגבוה בקבוצה).

למרות שסיים עם 5 נקודות ורק זריקה אחת (!) מהשדה ב35 דקות גוברט היה אולי השחקן המשמעותי ביותר של הג'אז ברבע הרביעי והצליח בעזרת ריבאונדים בהתקפה, הגנה נהדרת מתחת לטבעת וחילופים מצוינים לשמור אותם במשחק, האם הוא הולך לספוג גם היום את חוסר הכבוד המוחלט שהוא מקבל מהחברים שלו בכלל ומהכוכב לקבוצה, מיטשל, בפרט?

הימור: ההתקפה של דאלאס לא תצליח להתמודד בלי לוקה מול אחד השחקנים ההגנתיים הטובים של העשור האחרון, קשה לי לראות אותם משיגים את הניצחון הזה לגמרי בצד ההגנתי. יוטה מנצחת.

Utah Jazz vs Dallas Mavericks Game Recap: Jazz Hang On In The Clutch - SLC  Dunk
ניצח את המשחק הראשון עם שלשה אדירה. רויס אוניל

גולדן סטייט (0-1) – דנבר נאגטס (1-0) 5:00

אי אפשר שלא להתרגש בשביל ג'ורדן פול. הופעת בכורה בפלייאוף, סטף קרי עולה מהספסל למספר דקות מצומצם עקב חזרה מפציעה הוא מקבל את המקום הפותח בהרכב ומסיים עם 30 נקודות גדולות, השאלה הגדולה ביותר לקראת הערב היא האם הוא יוכל לשמור על אותו קצב קליעה גם כשיעלה מהספסל (21 נקודות למשחק כשפתח לעומת 13.5 נקודות למשחק מהספסל בזמן העונה הסדירה). דריימונד החליק לתפקיד הפליימייקר שהוא כל כך מכיר וסיים עם תשע אסיסטים ונתן לקליי ולפול את האופציה לדאוג לדבר אחד, להכניס את הכדור לסל.

יוקיץ' סיים עם 25 נקודות על 25 זריקות ושישה אסיסטים הודות להגנה אישית מצוינת של דריימונד גרין ביחד עם אוטו פורטר וביאליצה ועבודה קבוצתית מצוינת שדאגו להתמקד בMVP המכהן גם על חשבון שאר שחקני הסגל של דנבר, שלא הצליחו לעשות הרבה עם השטחים הפנויים. עכשיו כשפול חוזר לספסל דנבר יצטרכו לקבל יותר מקאזינס, שיחק רק 10 דקות אחרי שהורחק בעקבות שתי טכניות כפולות, בשביל לנצח את הדקות בהם יוקיץ' לא נמצא על המגרש.

בכל אחד מהפעמים שקיבלנו משחק רע של יוקיץ' בעונה הסדירה (הפעמים המועטות) הוא הגיע למשחק השני וסיים עם שורה סטטיסטית אדירה במידה והוא יוכל להעלות הילוך לקראת המשך הסדרה גולדן סטייט תצטרך לקבל יותר מהסופרסטאר שלה ששיחק רק 22 דקות במשחק הראשון.

הימור: סטף חוזר להכרה מלאה והשלישייה הגדולה של הלוחמים מזכירה לנו כמה אנחנו אוהבים לראות כדורסל. גולדן סטייט מנצחת.

Subscribe
Notify of
283 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
2 years ago

תודה על הפרוויו
יאללה 2-0 פילדלפיה
💪

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

סקוטי ברנס לא משנה כלום
פילי הובילו 20 כשברנס נפצע

Dor
Dor
2 years ago

לטורונטו אין עומק. כל חיסור שם בעייתי

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  Dor

מה זה משנה
היה 20 הפרש עם כל העומק לפני שהוא נפצע
לטורונטו יש הרבה יותר עומק מפילי

אור
אור
2 years ago

אולי זה משנה כי לא כל משחק זהה לקודמו?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לא שינה ולא משנה כלום , מה שמנשה זה הכישרון או יותר נכון החוסר כשרון בטורנטו לעומת פילי. לטורנטו אין תשובה לאמביד (לאף אחד אין) הם לא מסוגלים ליצור נקודות במשחק עומד וברגע שנכנסו לצבע אמביד חיסל אותם, פילי לא נתנו להם שום אופציה בכלל לצאת למתפרצות (לא איבדו כדורים).

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

מנחש שהערב נראה 2:0 בכל המפגשים. עכשיו נשאר לראות מה יותר חזק, המנחש או המנחס.
תודה רבה על הפריוויו

NFS
NFS
2 years ago

אני מהמר על 1:1 בכל הסדרות.

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  NFS

כמה דני יקלע הלילה?

NFS
NFS
2 years ago

Deni will score for sure.
After all it's Tel Aviv in the spring

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  NFS

🥁

thetroll
thetroll
2 years ago

ביננו אותי הרבה יותר מעניין כמה הבילצ'ק (סטול דה בול) יקלע מאשר דני. לא יודע מה הסיפור שיש לאנשים פה עם דני.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
2 years ago
Reply to  thetroll

+8.4 (הממוצע של דני למשחק העונה)

thetroll
thetroll
2 years ago

חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

2-0 בכל הסדרות לאסוף צודק

אור
אור
2 years ago

תודה עומר
.
פילי
דנבר
מאבס

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  אור

לוחמים לא דנבר

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  אור

יוטה לא מאבס

Kobv
Kobv
2 years ago

איך בארנס נהיה שובר שוויון בסדרה שמלכתחילה היתה מוטה לפילי נשגב מבינתי.
פילי קבוצה טובה יותר מ טורונטו וגם אם במקרה ייפלו במשחק הסדרה הזאת שלהם עם או בלי בארנס וטרנט.

מנחם לס
Admin
2 years ago

,תודה עומר. פריוויו מלא ומדויק

shadow
shadow
2 years ago

בארנס אולי ימנע סוויפ לא יותר מזה.

thetroll
thetroll
2 years ago

עומר תודה על הפריוויו המעולה זורם עם הניחושים שלך.
תכלס העניין באמת בסופו של דבר בפליאוף הזה ובכלל זה בן סימונס. מבחינתי
וממש חבל שהעונה הזאת הסתיימה זה די ברור מי יגיע לגמר (פיניקס מול הבאקס) ומי תהיה האלופה (הבאקס או פיניקס או פילי או בוסטון או גולדן סטייט) ולכן לדעתי כדאי להתקדם לעונה הבאה.
בהסתכלות קדימה נראה לי שדי ברור מי תהיה האלופה הבאה (מי שלא מבין עדיף שישאר בצד ולא יגיד את זה) ולכן ההסתכלות שלי היא על העונה שאחרי העונה הבאה שבה לדעתי הכל יותר פתוח (כי סימונס יחזור לשחק) 
מציע לקיים דיון בעניין ולדלג על כל הפריויואים והסיקורים של הפליאןף השנה ועל העונה הבאה ולדלג ישירות לעונת 2024. נראה לי שהרוב יהיו איתי. האין זה כך? נא לא להתייחס אלי ברצינות אני פשוט שואל את עצמי איך עדין ולמרות הכל שון מארקס ה GM של ברוקלין. איך יכול להיות שהוא נתן את הארדן ותכלס ויתר על אליפות על שחקן שיושב בחוץ ומקבל 30 מליון דולר בעונה. מה הוא לא בדק איתו שהוא יכול או לא יכול לשחק? העניין הזה לא מרפה ממני. אני מקוה לכן ש ב 2024 סימונס יחזור ויסתום לי את הפה.

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  thetroll

כל העניין התעורר אצלי שוב אתמול כשראיתי את סימונס על הספסל של ברוקלין עם האאוטפיט המדהים שלו (אין ספק שמדובר בדוגמן על חלל כולו עור ועצמות להשתגע) ואמרתי לעצמי מה היה קורה לשון מארקס היו בסהכ זוג ביצים יותר גדולות והוא היה אומר להארדן אין טרייד. סובל לא סובל אתה פה. (אני בטריידים דמיוניים הצעתי לגיךרי טרייד על גובר כי היו שמועות שדונובן לא מסתדר איתו ואפילו באריידים הדימיוניים גילרי לא הסכים לשמוע על זה ואמר לי שיסתדרו. שדונובן וגובר יסתדרו. והוא צדק כי תכלס זה לא גן ילדים פה זה האן בי איי ומה שמונח על כף המאזניים זה טבעת אליפות ומליוני דולרים.
העניין הזה לא נותן לי מנוח אני רוצה ששון מארקס יתפטר לאלתר.
אבל זה רק אני.

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  thetroll

אני חייב להרחיב פה כי לא כתבתי מספיק. הכוונה שלי היא שנגיד שהיו הדיסקוסים פה על הטרייד אז היו כאלה שאמרו סימונס יתן הגנה הארדן לא יתן כל מיני דעות שאני לא מסכים איתם אבל הן לגיטימיות. אבל רבאק סימונס לא משחק בכלל העונה. והמטרה של ברוקלין היא אליפות העונה. עכשיו. אז אם אתה מוותר על הארדן מה פתאום אתה לוקח שחקן של 30 מליון דולר שבכלל לא משחק העונה. נגיד שבעונה הבאה הוא ישחק. או בעונה שאחריה. ונגיד שהוא כזה טוב ששווה שהוא ישב בצד שנתיים ויקבל שכר כי בעוד שנתיים האליל יחזור. אבל מה עם השנה? פה זה הוא הופס זה אתר רציני איך נותנים פה לכל הסיפור הזה לעבור בשתיקה? צריך שמפה תצא קריאה ברורה שהאיש ילך הביתה. זה הטרייד הכי הזוי בתולדות הליגה זה לא טרייד שקרה.
חפרתי אבל זה אתר רציני פה זה העניין המרכזי בפליאוף הזה. איך יכול להיות שקרה דבר כזה אי אפשר לתת לזה לחמוק מתחת לראדר.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  thetroll

חחחחחחח
טרול – חייב להריץ את הלהט שלך.
אל תוותר, תלמד משמעון – תבקש ממנו שילמד אותך איך מעלים עשרה או עשרים סרטונים של קליר פאת' – בסוף תנצח!
ברמה האישית אני מבואס טילים. מאוד רציתי שסימונס ישחק.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  דה שוט

חחחחח דה שוט חיה רעה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

טרול אתה סובל,דבר עם דובי
הוא גם סוג של מטפל ,
וגם כדי להבין סבל צריך לדסדס את זה עם אוהד בדם של הניקס
בקיצר הוא מומחה לסבל😁😁😁

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  דה שוט

אני לא רציתי שהוא ישחק … ועדין אני סובל. העניין הזה הוא מעבר לבינתי. לגבי דובי אני מצטרף לצבא הסובלים שלו בכייף. מקום הראוי לי ולשכמותי

🙂

thetroll
thetroll
2 years ago

עומר תודה אחרי ההתקף סימונס שהיה לי תכלס מתקשה לראות סטיה מהתחזית שלך ומציין שלמרות שיוטה היתה גרועה זה פשוט היה יותר מידי לדאלאס לשחק גם בלי דונקיץ' ובלי טים הארדווי (מה קורה איתו הערב -משחק?).
לגבי הלוחמים עם כל האהבה של לסטף הוא צריך להצשיך לפתוח על הספסל. פול פשוט מעולה זאת תהיה טעות קולוסלית להוריד אותו חזרה לספסל.

רפיקי
2 years ago

תודה עומר.
מסכים עם התחזית.
אפרופו טורנטו, במה עוסק מארק גאסול בימים אלו?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

קדימה פילי 20 הפרש שוב

TRIP
TRIP
2 years ago

חחחחח איך סמארט לקח שחקן הגנה קיריי שם עליו 40 רק עושה פלופים כל העונה בדיחת העונה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  TRIP

כמו שיאניס לקח עונה שעברה ודוראנט קלע עליו בלי סוף

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דם חם בין אנובי לקמרוני, טורנטו בריצת 8-0 אחרי שחודרים, פילי משחקת טוב הכדור לא נכנס בנתיים

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

תן לו פלייגרנט בן זונה סייאקם מעך את אמביד

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

איך הארדן קפץ על אנובי ומקבל זריקות חשבתי לא שורקים על זה החרא הזה יותר, זה לא כדורסל.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הארדן ואמביד וואו, איזה חילוף על סימונס הנכה

TRIP
TRIP
2 years ago

סיאקם לא נגע באמביד, התחיל כרגיל ההצגות נמרח על הפרקט

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

פילי בריצת 14-2 שסיאקם ואנובי ימשיכו לזרוק כל הלילה מייד ריינג

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ענק אמביד אי אפשר לעצור אותו בלי עבירה, הארדן בפתיחה פנטסטית.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הארדן זה כמו מסעדה שעובדת בשיטת מצליח, כל כניסה השמנמן בוכה למגע, ואן פליט מחזיק את טורנטו במשחק ייגמר רבע שני

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

טורנטו צריכה את גאסול שיעצור את אמביד מישהו שישים לו מסה, הם עושים עבירות בלי סוף עליו

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

וואו ואן פליט

TRIP
TRIP
2 years ago

כולם שם יחסית נמוכים מאביד אבל יש להם סוויצ' על כל הקבוצה. שולחים דאבל טים על אמביד וכופים עליו מסירות הדרך היחידה לנצח

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  TRIP

זה מה שפילי רוצים מענישים בשלושות כמו משחק קודם, או שתתן לאמביד לחסל אותך או שהקלעים יגמרו אותך.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

טורנטו מחפשת ליצור מיסמאץ של סייאקם נגד ניאנג ויוצרת חילוף בכל הזדמנות, בוא הראה איך ריברס יגיב לזה ואם יוציא את ניאנג. אני בנתיים אוהב את המשחק אין תשובה לאמביד ואן פליט קולע זריקות סופר קשות שלושות בתנועה שני מטר מ3 והארדן פתח נפלא

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אמביד מוכר מגע שאפילו בWWF לא מוכרים, 300 פאונד ועף כמו עלה ברוח כל נגיעה, קבוצה מגעילה פילי אין לי מושג למה מחבב אותה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אמביד טוחן בצבע יסיים עם 50 נקודות

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

טייבול תעמוד חפני המגן ותפסיק עם הצייסדאון בלוק, כל פעם נותן למגן לעקוף

TRIP
TRIP
2 years ago

חחחחח טוחן בצבע יותר נכון טוחן בקו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

איך אפשר להתלהב מזוג הדוחים של פילי,אמביד את אבו מנדבושקס עם ההצגות.
מת שיעופו לים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

שמעוןןןןןןןןן צא מהצנטרישוט

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מילטון יאהבל, טורנטו פעם אחר פעם יוצרים חילוף וקוברים אותנו בצבע

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

גרין שחקן שישי של טורונטו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

למה הוא על המגרש? לעציץ על הקווים הפטרונות?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

חחחחח
רק ליכלכתי על גרין תפר שלשה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הארדן שמן מכוער אבל איזה מסירה, צריך את אמביד שיגן בצבע

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אנובי נותן מרפק ובוכה לשופט, וואו מקסי איזה סל בדאבל פאמפ. קדימה פילי האצטדיון רועד

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

איזה שדרוג זה מקסי על סימונס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ענק הארדן, טורנטו לא שם

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

צאלנג לא טוב הוא לא בעמדה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

טוב מה שחשבתי שיקרה קרה ,12 הפרש ואן פליט התקרר, טורנטו לא יכולה ללכת על ריבאונד התקפה נגד פילי במקרה של פספוס זה שני נקודות קלות, הדבר היחיד שנשאר להם זה מיסמאץ וחדירות.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מקסי והארדן שילוב שנוצר בגן עדן

Smiley
Editor
2 years ago

ג'יילן ברונסון משתולל ברבע הראשון עם 15 מתוך ה-21 של המאבס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

19 הפרש, הכדור לא נכנס מ3, אמביד שיתק את סיאקם

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ו20 הפרש לטורנטו אין באמת סיכוי בטח שפילי נראית ככה בשני הצדדים, טורנטו קבוצה של 100 אחוז האסל בעונה הסדירה בפלייאוף כשכולם נותנים אותו מאמץ הכשרון כבר מדבר. המבחן האמיתי של פילי יהיה נגד מילווקי בגמר המזרח .

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

בסוף כשאתה חוסם לטורנטו את התקפות המעבר אין להם יותר מדי מה למכור, ריברס שינה באופן גאוני ושם את אמביד על סייאקם שפשוט השתתק, גם הארדן כמה שזה מפתיע עושה הגנה טובה היום, בהתקפה הנוסחה מאוד פשוטה או שאמביד יחסל אותך כמו ברבע הראשון או שתיתן לקלעים לקבור אותך חי,פילי לא קבוצה מהנה לצפייה האמת הסגנון משחק מכוער מגעיל אבל יעילה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גירסה של מיאמי פחות טובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לנגב לשחוט את הנגרים כמה מרפקים אמביד הכניס? 😁

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אמביד האמת חטף מכות חטף מרפק בתחילת המשחק אצבע לעין באמצעו הוא פשוט גדול מדי, נתן שלושה בסיבוב כאילו היה קרי, עזבתי את הבלוג עכשיו שיש אנשים אפשר לחזור (:

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כל טורונטו זרקו 8 פעמים מהקו? איך זה מול 30 של פילי?
זו בדיחה?
כל טורונטו שווה למספר הזריקות של אל בגדדי במשחק הזה?
בא להקיא
WWA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הראפס לא יכולים להתקרב לצבע נגרים מידי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

גמרו במקום החמישי…
זה לא משנה את העובדה שההיפופוטם מקבל זריקות סתם כל הזמן, WWA

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דוק עוד פעם באת עם שריקה מהבית בלי לצפות במשחק? כל העבירות על אמביד היו.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הדרך היחידה של טורנטו שקטנה ממנו משמעותית זה לעצור אותו עם עבירה, אבל לקחת סיכום ידידי של סטטיסטיקה והטלת על השיפוט. השיפוט המשחק היה מצויין.

TRIP
TRIP
2 years ago

ראפטורס הקבוצה הכי מקופחת בליגה

Smiley
Editor
2 years ago

לא כוחות מה שהלך בפילי

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

See new Tweets
Conversation
FanDuel
@FanDuel
The Raptors trying to stop the 76ers tonight:
https://twitter.com/FanDuel/status/1516225054304088068?s=20&t=4keU3aKPZXX1Nqo4YHPipA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

😂😂😂 כמה מרפקים נרס קיבל?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

יאללה יוקיץ לדרוס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

איזה נכה בגורדון הזה מה הוא מנסה ליצור, הגנה של דנבר חלשה

The Joker
The Joker
2 years ago

אמביד עובר את החצי – שתי זריקות.
יוקיץ' מקבל מכות מ-5 שחקנים – שיתמודד.
מרגיש קצת כאילו קיבלו החלטה מלמעלה שגולדן סטייט תביא יותר רייטינג מדנבר בהמשך הדרך.
איכס.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  The Joker

הג’וקר היה כבר 4 פעמים בקו, לא היה שריקה שהוא לא קיבל המשחק. זה שהוא בוכה כמו הארדן ושיטת מצליח זה משהו אחר.

The Joker
The Joker
2 years ago

אתה אמיתי? איזו תגובה הזויה. הבנאדם מקבל הכי פחות שריקות בליגה.
תסתכל על אמביד ותסתכל עליו, לא הגיוני ששחקן שקולע כל כך הרבה בצבע, הולך כל כך מעט לקו.

TRIP
TRIP
2 years ago
Reply to  The Joker

צודק, יוקיץ' הא וי פי האמיתי. לא צריך שריקות כמו יאניס ואמביד

The Joker
The Joker
2 years ago
Reply to  TRIP

לדעתי זה קשור לעניין של שופטים אמריקאים לשחקנים אירופאיים.
גם דונצ'יץ מקבל חצי מהשריקות שמקבל יאנג.
כנראה רואים את אמביד כמו שחקן אמריקאי כי הוא שיחק כמה שנים במכללות, אחרת אין לי הסבר.
כנראה שהילדים של סקוט פוסטר מחזיקים בבית פוסטר של טריי האמריקאי ולא של דונצ'יץ' ויוקיץ' האירופאים.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  The Joker

כן דונציץ לא מקבל שריקות… גם לא יוקיץ ומתתי אמביד ויאניס אמריקאיים? שוב באת עם שריקה מהבית ההבדל זה בסגנון הזריקות ומאיפה. יוקיץ לא משחק בצבע כמוהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Joker

חחחח דונציק כל היום בשריקות אוויר ואתה משווה את הסגל של לוקה? הסגל של לוקה כמה רמות על ההוקס יש לו 3 יוצרים קטלניים ברונסון הארדוואי דינווידי. אצל טריי לא יודעים לכדרר חח

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  The Joker

שמעון הוזים, יוקיץ מקבל ים שריקות ההבדל בינו לבין יאניס ואמביד שאצלם זה יותר שריקות על זריקה בעוד שהוא מנהל משחק ולא מעט פעמים השריקה לכדור מהצד, אני לא מדבר בכלל שהוא מקבל שריקות כמו כל כוכב

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  The Joker

שוב באת עם שריקה מהבית, תבדוק איפה אמביד משחק ואיפה יוקיץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח יוקיץ זה המתחזה מס,1 בליגה זאב בעור כבש😂😂😂 מקבל בלי סוף שריקות אוויר.

The Joker
The Joker
2 years ago

למדת סטטיסטיקה? כי אם לא תחזור לקורס באקונומטריקה, כי אתה חלש בתחום.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

תבדוק כמה שריקות יוקיץ מקבל במשחק, מקבל הכי הרבה בליגה, אבל באת עם שריקה מהבית.

Smiley
Editor
2 years ago

ברונסון הפך לדונצ'יץ'

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ענק יוקיץ קדימה, כל פעם שאתה מקבל את המכה גרין המיסמאץ לדרוס בצבע

TRIP
TRIP
2 years ago

דנבר למדו מהמשחק הקודם. מרווחים ליוק ומחביאים אותו בהגנה. לדעתי יקחו את הסדרה הזו

The Joker
The Joker
2 years ago
Reply to  TRIP

יהיה קשה מאוד לדעתי, אבל הלוואי.
השחקן הכי טוב בסדרה (ביי פאר) הוא הגו'קר.
השני הכי טוב קרי, השלישי הכי טוב פול, הרביעי הכי טוב תומפסון, החמישי הכי טוב דריימונד.
קשה עד בלתי אפשרי לנצח ככה, אלא אם מישהו מהכוכבים הפצועים בדנבר יחזור.
אם אחד יחזור, יכולים לעבור את זה. אם שניהם היו חוזרים, יש מצב לאליפות.

Dipsy
Dipsy
2 years ago
Reply to  The Joker

חי בסרט שהוא השחקן הכי טוב בסדרה. שייזכה באליפות דבר איתי. אובריידט ברמות היסטוריות. מנפח מספרים ברמה שלא נראית כמוה בליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

קרי בעבירה המשרוקית נודמת

TRIP
TRIP
2 years ago

ברנוסון הגיילן הכי טוב בליגה בפער

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ריברס גם נפצע, אולי יעלו אוהדים מהקהל בטוח יכולים לתרום יותר מקאזינס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאזינס מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיילן ברונסון מפלץ חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האידיוט קרלייל היה מעלה אותו מהספסל 😂😂 ונתן לקאווי לדדות לספוטים במקום לשמור איך שאדיוטקה שמר את דוראנט. מאמן חלש

Smiley
Editor
2 years ago

אומנם יוטה ניצחו את הראשון ולקחו את הביתיות. אבל המתנה שהם קיבלו את המאבס בלי דונצי'ץ' והם עדיין מסתבכים צריכה להדליק שם מלא נורות אזהרה (שיוטה כנראה לא כאלה טובים וצריך לחשב שם מסלול מחדש)

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  Smiley

מדויק היו חייבים לקחת את זה היום. וגם את המשחק הראשון לא ניצחו. וגם בלי טים הארדווי לא רק לוקה

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  thetroll

הכונה שאת המשחק הראשון בקושי ניצחו. מסכים שהם גמורים. לפרק ולהרכיב מחדש משהו לא טוב קורה שם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

הם גמורים כבר שנים

thetroll
thetroll
2 years ago

תמה טקס . מקסי קליבה נתן שם שני גרזינים בראש של יוטה ולקח את המשחק. ברונסון ענק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנבר מנגבים בלי יוקיץ חחח הוא על הספסל אפשר לרוץ

אשך טמיר המקורי

חצי שעה אני מנסה לראות את הדאבס, ראיתי 3 התקפות.
פתחתי, היה פרסומות.
חיכיתי, התחיל המשחק, היו 2 התקפות ופסק זמן.
מאז כל פעם שחזרתי מהופס פרסומות (3 פעמים שונות).
עכשיו חזרתי ויש משחק, התקפה אחת, ופסק זמן.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אי אפשר לצפות בNBA ההגנה של דנבר מביכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בחסות יוקיץ ש"השתפר" פה לדברי אנשים

thejanitor
thejanitor
2 years ago

איך דאלאס שיחקו אותה בדראפט, לוקה וברונסון באותה שנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

המאבס צריכים לעלות את הגופייה של שפרד לתקרה שלקח מהם את פורזי. מקבוצה גמורה הפכו לקבוצה של שחקן אחד טוב מקונטנדרית חחח. בליגה הזאת צריך יוצרים ושחקני 1 על 1 למאבס יש 4 כאלו לעונה הבאה לוקה טימי ברונסון ודינווידי.

אשך טמיר המקורי
Reply to  thejanitor

++

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ חזר גולדן רצים יאללה לנגב אותם

The Joker
The Joker
2 years ago

אתה מודע לזה שהפער בין הפלוס מינוס של יוקיץ' על המגרש ומחוץ למגרש השנה הוא הכי גבוה אבר, כן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Joker

נו עוד סטט מיותר. חזר גולדן רצו 13 0. שחקן אוברייטד מאד בלי מורי לא שווה הרבה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  The Joker

בעונה הסדירה וזה בגלל שהוא שחקן התקפה אדיר, בפלייאוף עד עכשיו הוא מאכזב, תוקפים אותו כל התקפה ולא נראה שהוא מסוגל להשפיע על המשחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  The Joker

ואני לא מדבר בכלל על העובדה הפשוטה שהשיטה בנוייה סביב יוקיץ, כמו שקבוצות היו ״מתפרקות״ אחרי שלברון היה עוזב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ חי על גמאל מורי שנתן סדרות לפנתיאון בלעדיו לא יכול לעבור סיב אפילו שחקן אוברייטד בטירוף

The Joker
The Joker
2 years ago

טוב נו, כנראה באת להטריל, כי הבנת הכדורסל שלך לא משהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח מוקיץ שבר את הקרש כרגע מה3 לבד

אשך טמיר המקורי

האולם מתפוצץ.
קליי סוף סוף משתלב טוב לצד פול וסטף.
דריי הלב והמנוע

The Joker
The Joker
2 years ago

יוקיץ' משחק בלי שני השחקנים הכי טובים אחריו בקבוצה.
תן לי עוד שחקן אחד בליגה שיכול לשחק ככה ועם הרכב כזה ובכלל לעלות לפלייאוף.
אחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Joker

מייקל פורטר הוא לא שני השחקנים הטובים בקבוצה בקושי שיחק משחקים מאז,שהוא בקבוצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Joker

מלא שחקנים. טריי יאנג עלה לפלייאוף עם פסחים כבר שנתיים שכל הקבוצה שלו פצועה. סטף היה בלי קליי אמביד עלה עם סימונס חחח

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  The Joker

הארדן סחב במשך שנים פיסחים ריקו יותר, לברון ג’יימס צעיר, אפילו ראס סחב קבוצה לפלייאוף במערב תחרותי יותר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ קליר פאת מוחלט בהגנה. ויש לו אחלה צוות של קלעים העיקר כולם פה בוכים שאין לו

The Joker
The Joker
2 years ago

אחלה צוות של קלעים? מי? בארטון? גורדון? אחת מקבוצות הקליעה החלשות בליגה בלי פורטר ומארי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Joker

בארטון שחקן סבבה מוריס נהדר הם לא נופלים מגאלו ובוגדן שהם הכוכבים של הנוקס אחרי טריי אבל לא ראיתי מישהו בוכה שאין לו עם מי לשחק

The Joker
The Joker
2 years ago

לטריי יש גם את קאפלה וקולינס רק מזכיר לך בכל סדרות הפלייאוף שהיו לו עד כה בקריירה.
ואתה באמת משווה בין גאלינרי ובוגדנוביץ' לבארטון ומוריס? נו באמת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Joker

קאפלה וקולינס חחחחחחחחחח קולינס לא משחק כבר שנתיים קח אותו לדנבר תביא את ארון גורדון.
הסגל של טריי יותר חלש ממה שיש ליוקיץ כרגע.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

איזה נוראי יוקיץ בהגנה בפלייאוף לא להאמין, כל סל לייאף באשמתו

אשך טמיר המקורי

איזה שחקן נהיה ג'ורדן פול. עוד ספלאש בראדר על מלא.
לקחו כלומניק שאחרת לא היה מקבל חוזה בליגה והפכו אותו לסופרסטאר.
עבודה מדהימה של המועדון

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago

לגמרי. מדהים

thetroll
thetroll
2 years ago

+23 המקורי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטפןןןןןן

Smiley
Editor
2 years ago

עם איך שג'ורדן פול משחק והבוסט של קארי מהספסל אולי קר עלה פה על משהו…
#ג'ינובילי_קארי

TRIP
TRIP
2 years ago

חחחח קוואי גרם לאמביד לבכות. יוקיץ' ההעיף אותו באמבק הכי טוב בהיסטוריה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

קאווי גרם לבכות כי ברט בראון וסימונס אתה משווה אותם לגאמל מורי ומייק מלון חחחחחחח. העיף את קאווי גמאל מורי לא יוקיץ עם הסלעם המטורפים שלו

TRIP
TRIP
2 years ago

קוואי שם את הסל על אמביד בסוף זה מה שאני זוכר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אני עם שמעון כאן יוקיץ אוברייטד הוא שחקן התקפה נדיר לעונה הרגילה בפלייאוף הוא נחשף במלוא הדרו, ובהגנה הוא עדיין נוראי וחוגגים עליו

TRIP
TRIP
2 years ago

דנבר אין בכלל ספסל כן משחק נעלמים משם 2 שחקנים. אפילו ריבס הנגר הזה נפצע

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

יוקיץ חייב להעניש את ההרכב הנמוך עד עכשיו מתעללים בו

אשך טמיר המקורי

סטף את פול את קליי זה כמו התקפת פיראנות על שחיין אומלל שנכנס בטעות למים

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago

חם מהתנור: במהלך הרבע השני וויל בארטון חתם בגולדן סטייט

אשך טמיר המקורי

חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ענק

thetroll
thetroll
2 years ago

חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה עם האולסטאר אנדרו וויגינס 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago

השמן והמים של המנוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣 באת חד היום

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

גמרת אותי

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שופטים אהבלים, על כל 2 שיוקיץ קולע חוטפים עליו נקודות ישירות משחק לא טוב שלו, גולדן סטטיט רצו ברגע שחזר בגלל חוסר היכולת שלו להגן בצבע

TRIP
TRIP
2 years ago

איגי מכר את דנבר ללוחמים בפלייאוף 2013 לא מפתיע אותי אם ריברס עשה אותו דבר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

גולדן סטייט מענישים ברגע שיוקיץ על המגרש וערב לפחות יש לו ערך שלילי כשאתה מחשב הגנה והתקפה. בכללי יש לו בעיה שהוא לא מצליח להעניש את ההרכב הנמוך של גולדן סטייט ובהגנה הוא חור שחור, עונה שעברה הסאהס התעללו בו. אני מסכים עם שמעון שמדובר באוברייטד שנפלא בעונה הרגילה ובפלייאוף חלש ביותר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

* חלש, כנראה שאי אפשר לבנות אלופה סביב סנטר ללא הגנה היום.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

בסוף הסגל של יוקיץ בנוי סביבו ועם לומר את האמת זה לא נראה טוב, הוא לא נותן תצוגות דומות לאלו של דונציץ הוא נזק עצום בהגנה.

ירושלמי
ירושלמי
2 years ago

גבוה לא אמור לשמור על גארדים כמו שגארדים לא יכולים לשמור על גבוהים
רוב הגבוהים בליגה מתקשים בפיקאנדרול אבל יש מסביבם שחקנים שיודעים לא לתת לזה לקרות ולגבות אותם הגנתית,כרגע מסביב ליוקיץ אין שום דבר הגנתי והוא משחק נגד קבוצה עם הגארדים הכי טובים בליגה,מה ציפית שיקרה?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  ירושלמי

גם אם הוא לא מסוגל לשמור על גארדים הוא אמור להוות איזה איום בצבע, דווקא מסביב יוקיץ יש אחלה שחקני הגנה (גרין מוריס, גורדון ואפילו בארטון) הבעיה שיוקיץ חור רציני ולא מסוגל לכסות את הצבע.

ירושלמי
ירושלמי
2 years ago

כנראה שלא ראית משחק אחד של דנבר העונה אם אתה חושב שגרין/מוריס ובמיוחד בארטון שחקני הגנה טובים

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  ירושלמי

העונה צפית ב90% מהמשחקים של דנבר, כולם שחקני הגנה טובים גם יוקיץ השתפר בעונה הסדירה בהגנה.

אשך טמיר המקורי
Reply to  ירושלמי

100+
יוקיץ' מדהים וה-MVP אבל היה ברור שיידרסו מול גולדן

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הוא אשם בדריסה, כל הסלים עליו זה לא רק גולדן סטייט כל קבוצה בפלייאוף מחסלת אותו, רוב הסלים היום באשמתו הישירה

אשך טמיר המקורי

הוא לא אשם בדריסה, הוא הקורבן, הולך הרגל

The Joker
The Joker
2 years ago

שריקת אוויר של יוקיץ' על גרין

The Joker
The Joker
2 years ago

שיילכו להזדיין השופטים האלו. לא שורקים כלום על יוקיץ!!

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  The Joker

6 פעמים היה בקו יותר מכל אחד במשחק אבל לא שורקים, יוקיץ נוראי

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

כל הסלים על יוקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

משמש ככוונת

The Joker
The Joker
2 years ago

אם אתה חושב שבארטון ברמה של בוגדונוביץ' או גאלו, אתה צריך לחזור לקט סל חביבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Joker

בארטון ברצה של גאלו לחלוטין. יכול לקלוע מידי פעם אותו שחקן. את אתה מוזמן לבוא להשתלמות בקט סל

The Joker
The Joker
2 years ago

מה הקטע שבארטון לא מוסר ליוקיץ' גם אם חייו תלויים בזה? חבר, אתה ברמה של שחקן ספסל, למה לא למסור בכוח ל-MVP?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

זה מה שיוקיץ צריך לעשות להעניש את ההרכב

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לא סובל את גרין אבל איזה הגנה וואו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כן
שחקן כלבבי
ארס אבל סופר מגן ואם לא היה נפצע, לסמאחטה היתה תחרות טובה.

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

יוקיץ' הזה על הפנים מאז סטיב נאש לא ראיתי MVP כזה חלש
שיילך לחלוב פרות בבוסניה הרצגובינה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אל תגזים היה את ווסטברוק באמצע שהוריד את הרף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס נתן עונה שלא תחזור בניסטוריה מה אתה מדבר חח יוקיץ לעולם לא יגיע למספרים האלה והוא לקח נכים ופסחים לבד לפלייאוף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לפעמים אני שוקל להצטרף לטנ"ש בגלל תגובות מהסוג הזה….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אבל אז אני מחליט הפוך על הפוך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה לא תשרוד בטנש תרצה לחזואץר הביתה. ראית אני כבר מזהה סימני חזרה אצל ברוך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגמרי וסטיב נאש שדד פעמיים את דירק כמו שיוקיץ שדד את אמביד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח דמרקוס ובארטון לא מרוצים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ספלאששששש קליי

thetroll
thetroll
2 years ago

קליי רותח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרי עושה שימייי

אשך טמיר המקורי

תת מקלע תומפסון יורק אש

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago

כשהגארדים של גולדן משחקים ככה, אני חוזר לפנטז על גמר מערב תחרותי

אשך טמיר המקורי

לכן בחרתי את גולדן ללכת עד הסוף השנה.
כשהיא טובה – היא הכי טובה בליגה.
השאלה הייתה האם תשחק בשיאה בפלייאוף? אני חשבתי שכן, ובינתיים זה בהחלט נראה ככה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ רק בוכה לשופטים למד מהטובים ביותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם נגד יריבה חלשה חכה לסיב הבא לא יהיה ככה

Dipsy
Dipsy
2 years ago

שחקן אוברייטד ברמות היסטוריות.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

קליי התעללות בגופה מה שהולך פה גולדן סטייט נראית בדרכה הבטוחה לגמר המערב, תענוג של קבוצה עבודה מופלאה של קר

אשך טמיר המקורי

ג'מייקל גרין רוצח את דנבר בהגנה היום

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

גודלן סטייט הפכה את יוקיץ לשלילי , אין לו מה לחפש על המגרש מולם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

בעיקרון הם צריכים לשמור בעיקר עליו וזה מה שהם עושים….

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הוא נזק בשני המשחקים האלה הוא לא מפעיל גם את חבריו לקבוצה, יש ליוקיץ בעיה רצינית בפלייאוף שנה אחרי שנה.
.
דנבר בדומה לקליבלנד של לברון בנוייה סביב היכולת של יוקיץ לרכז. הוא היה צריך לקלוע 49 נקודות ב70% מהשדה מול הגמדים של גולדן סטייט והוא לא מצליח, ובהגנה הוא נזק עצום שני משחקים שגודלן סטייט קולעים מעל 50% ו45% מ3 ורוב הסלים באשמתו. עונה שעברה אותו דבר מול הסאנס שהפכה אותו לשחקן עציר וחיסלה אותם בהגנה בגללו (הסאנס קלעו ב59% אפקטיבי בסדרה) ויוקיץ הפך לשחק של 25 נקודות ב50% אפקטיבי. צריל להגיד את האמת הMVP אוברייטד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זה כל העבירות שהוא לא מקבל.
בגלל זה הוא בוכה כל הזמן.

Dipsy
Dipsy
2 years ago

אוברייטד ברמות היסטוריות. מנפח סטטיסטיקות ולא יכול להגן על מטאטא אפילו

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago
Reply to  Dipsy

מנפח סטטיסטיקות – per, פלוס מינוס, נקודות, ריבאונדים, אסיסטים, ניצחונות

ירושלמי
ירושלמי
2 years ago

חחחח

Dipsy
Dipsy
2 years ago

את הכסף סופרים במדרגות. סיים מקום שישי ביג פאקינג דיל.
היו הרבה שחקנים מעולים בעונה הרגילה והוא יכול להיות אחד מהם, אלוף הוא לא יהיה

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago
Reply to  Dipsy

אף אחד לא ציפה לאליפות עם הסגל הזה, ואני בבראקט שלי הימרתי שגולדן יעיפו אותם. נחכה שמארי ופורטר יחזרו, ועוד קצת שיפוצים ואז נראה.
כמו שאף אחד לא מצפה מלוקה להגיע לגמר השנה.
דנבר הנוכחית בלי יוקיץ' הם באמת קבוצת יורוליג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dipsy

סיים 6 כי המערב קרס אחרת היה בפליי אין

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

יוקיץ נזק בשני המשחקים האלה הוא לא מפעיל גם את חבריו לקבוצה, יש ליוקיץ בעיה רצינית בפלייאוף שנה אחרי שנה.
.
דנבר בדומה לקליבלנד של לברון בנוייה סביב היכולת של יוקיץ לרכז זה למה הסטטיסטיקות נראות נפלא בעונה הסדירה שאף אחד לא מגן וזה למה הפלוס מינוס כזה גבוה.
.
יוקיץ היה צריך לקלוע 40 נקודות ב70% מהשדה מול הגמדים של גולדן סטייט והוא לא מצליח, ובהגנה הוא נזק עצום שני משחקים שגודלן סטייט קולעים מעל 50% ו45% מ3 ורוב הסלים באשמתו. עונה שעברה אותו דבר מול הסאנס שהפכה אותו לשחקן עציר וחיסלה אותם בהגנה בגללו (הסאנס קלעו ב59% אפקטיבי בסדרה) ויוקיץ הפך לשחק של 25 נקודות ב50% אפקטיבי. צריל להגיד את האמת הMVP אוברייטד וחלש בפלייאוף.

Dipsy
Dipsy
2 years ago

יש גמרים של יוקיץ שפספסתי? Finals mvp? מה הנתונים שלו בפלייאוף?

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago
Reply to  Dipsy

ומי הmvp שלך?
תן לי לנחש, ובינתיים תשלוף את הסטטיסטיקות שלו בגמרים

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הוא בהחלט MVP בצדק של העונה הרגילה, אבל מה שעובד לפעמים לעונה הרגילה לא עובד בפלייאוף ויוקיץ בפלייאוף חלש אפילו מאוד

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הוא לא מעניש בהתקפה, לא נותנים לו להפוך למכונת אסיסטים ובהגנה חצי מהנקודות עליו אמביד היה קובר פה 40 בשינה מול הגמדים האלה, יוקיץ לא מסוגל להוות איום בצבע על ה3 או לשמור בכלל.
.
הבעיה של מלון שהוא סנה את הקבוצה סביבו

אשך טמיר המקורי

המפלצת התעוררה בדיוק בזמן לפלייאוף

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago

אוי, לדמיין קרב שליפות של הספלאש מול מארי

אשך טמיר המקורי

איזה יופי, איזה תרגיל, בייליצה מסיים כקארים והיה גם שחקן בפינה

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

שנה שעברה לפני הדדליין טורונטו רצו את תייבול.מקסי ובחירת סיבוב ראשון תמורת קייל לאורי
חחחחחחחחחח
מורי אמר להם לכו תמכרו שלג בקנדה

Dipsy
Dipsy
2 years ago

גורדן פול סופרסטאר בהתהוות. איזה שיחוק של הווריורס.

אשך טמיר המקורי

ג'ורדן פול!!

thetroll
thetroll
2 years ago

לא נעים לאמר אבל הלוחמים בכושר הזה – כצפוי דרך אגב – יכולים לפגוע בשאיפות האליפות של הרבה כאלה שרוצים את זה בפעם הראשונה. זהו שחררתי.

אשך טמיר המקורי
Reply to  thetroll

זה היה ברור
בשורה התחתונה – כשגולדן הייתה טובה השנה – היא הייתה הקבוצה הטובה בליגה.
זה אמנם היה לזמן קצר יחסית ליציבות של פיניקס אבל הפוטנציאל היה שם.
מתישהו ראיתי משחק שלהם במהלך הפיק השנה וירד לי האסימון שהולך להיות פלייאוף מרגש במיוחד במפרץ השנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

גולדן סטייט מצויינים לא נראה לי שהם יכולים לסאנס, אבל בהחלט נראה לי שיהיו בגמר המערב לא כל יום יוקיץ בהגנה.

thetroll
thetroll
2 years ago

כן .. דרך אגב את רוב הנק והנזק הם עושים מחוץ לצבע. טוב נראה מה יהיה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  thetroll

מלא לייאף וחיתוכים, דרך אגבי יוקיץ לא מסוגל להגן גם על קו ה3. חכה שיפגשו את ברידגס ימרר להם את החיים

thetroll
thetroll
2 years ago

מרגיש אותו דבר

אשך טמיר המקורי

יש פה יותר תגובות ממומנות של אמביד היום, מאשר של הליכוד בוויינט

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ענק!!!! אשך זה חייב להיות לקיר

אשך טמיר המקורי

חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד הביא לי את הברינקס

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago

גדול
בלי לפגוע באף אחד – אפילו יש פה חשבון חדש….

Dipsy
Dipsy
2 years ago

קליי תומפסון לא יאומן השחרור זריקה שלו. קאזינס משחק מעולה היום.

Dipsy
Dipsy
2 years ago

גארי פייטון שחקן האסל מדהים

The Joker
The Joker
2 years ago

הנה לך "טריי זריקה מחשידה". אפילו ג'ף ון גנדי אמר שלדנבר למעט יוקיץ' יש את כוח האש החלש ביותר בהתקפה מכל 16 הקבוצות.
in your face

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Joker

יכול להגיד מה שבא לו זה שקר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  The Joker

כל מה שואן גנדי אומר תחתוך בשתיים ותחלק בשלוש. הסגל שסביב יוקיץ לא נופל מהסגל שסביב יאנג ולוקה, הוא פשוט השיטה זה למה הם נראים כזה נורא בלעדיו, אותו דבר דאלאס עונה שעברה (השנה קיד הוציא בהחלטה חכמה מאוד חחוקה את הכדור מהיד) וגרם לאחרים לפרוח.

The Joker
The Joker
2 years ago

בוא נשווה סגל יוקיץ' מול סגל יאנג.
מספרי 2 – גורדון מול קאפלה/בוגי/גאלו/קאפלה/קולינס – 1 לאלטלנטה.
מספרי 3 – בארטון מול קאפלה/בוגי/גאלו/קאפלה/קולינס – 2 לאלטלנטה.
מספרי 4 – מוריס מול קאפלה/בוגי/גאלו/קאפלה/קולינס – 3 לאלטלנטה.
מספרי 5 – תמשיך מפה.
זו בדיחה לטעון שיש להם סגל זהה.
וחוצמזה, שניהם פוגשים קבוצות על כעת וכנראה יודחו בג'נטלמני לכל היותר.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago
Reply to  The Joker

וואלה, גם הסגל של אטלנטה די רע. בוגי מאוד לא יציב, גאלו הזדקן, קאפלה יודע לעשות מה שהוא יודע לעשות (ולא מאוד חכם מצידך להציג אותו לשמעון מכולם כשחקן מוביל), קולינס פצוע הרבה.
יצויין לטובה האנטר הנהדר (כשהוא בריא)

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

האנטר שחקן של 14 נקודות והגנה לא שונה מגורדון בהרבה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  The Joker

גולדן סטייט לא קבוצת על, גם לא מיאמי קבוצה עם חסרונות ברורים.
שוב אתה מתעלם בהפגנתיות מהיכולת של יוקיץ בפלייאוף שנופלת פלאים.
.
דרך אגב גם שליד יוקיץ היה את פורטר ומארי הוא לא הוכיח משהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Joker

די נו חחחחחח גורדון וקולינס שחקנים אותה רמה עם טיפה יתרון לגורדון. מוריס טוב מבוגדן.
קאפלה טיפה טוב מגף גרין. האנטר ובארטון די זהה אחד טוב בהגנה בלי התקפה השני בלי הגנה וטוב בהתקפה.

גאלו טוב מפורבס
ריברס טוב מדלון רייט או די זהה.

המאמן מלון ב50 רמות על מקמילן

Dipsy
Dipsy
2 years ago
Reply to  The Joker

ביי ביי ג'וקר. בכיין שלא מסוגל לרוץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ הביתה דריי הנגר הפחון מסמן לו ביי ביי חח

The Joker
The Joker
2 years ago

והנה לך in your face שני ברצף – "היו כל כך הרבה פעמים בסדרה שנעשו פאולים על יוקיץ' ולא באה שריקה". מהפה שלי לואן גנדי.
אבל לך תתעקש שאתה מבין יותר מכולם – ממני ומג'ף. בהצלחה עם זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Joker

נו בוכים זה כמו שימי שאומר על שחקנים הרגו אותו שקיבל בלוק. בכיין הוא במקום לטחון את הגמדים. אמביד היה שם עליהם 50. מחמיאים לכוכבים בליגה עוד לא קלטת? אין להם משחק חלש הם או פצועים או עושים עבירות עליהם חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  The Joker

עזוב
זה כתבו "על העיוורון"
שימון עהוור

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

בר בדומה לקליבלנד של לברון בנוייה סביב היכולת של יוקיץ לרכז זה למה הסטטיסטיקות נראות נפלא בעונה הסדירה שאף אחד לא מגן וזה למה הפלוס מינוס כזה גבוה.
.
יוקיץ היה צריך לקלוע 40 נקודות ב70% מהשדה מול הגמדים של גולדן סטייט והוא לא מצליח, ובהגנה הוא נזק עצום שני משחקים שגודלן סטייט קולעים מעל 50% ו45% מ3 ורוב הסלים באשמתו. עונה שעברה אותו דבר מול הסאנס שהפכה אותו לשחקן עציר וחיסלה אותם בהגנה בגללו (הסאנס קלעו ב59% אפקטיבי בסדרה) ויוקיץ הפך לשחק של 25 נקודות ב50% אפקטיבי. צריל להגיד את האמת הMVP אוברייטד וחלש בפלייאוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בכל הפלייאופים דל דנבר מורי היה זה שהתפוצץ וסחב אותם אחרת יוקיץ היה מפסיד אפילו לגובר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מורי התפוצץ כי היה לו את יוקיץ…
יש מבין?

thetroll
thetroll
2 years ago

מעניין אם יהיה משחק בדנבר.
לפי איך שהם נראים יש סיכוי שעד שיגיעו לשם חצי קבוצה תהיה בבית חולים מהמכות בינהם. עכשיו גם יוקיץ' בחוץ

אשך טמיר המקורי

השופטים מתחת לחולצה עם גופיות של פילי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

+ מליון
באת עם שריקות מהבית?
פששששששששששששששששששש, תזהר, מר רובין ישלח שוטר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ולא שוטר צעצוע ישראלי אלא אחד מהניו יוקר סטייט פוליס.

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

כובע מקש
בטון במגרש
תבן בלי סוף
ומקסי נותן לך בראש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח את אמביד עוצרים רק בעבירה אם לא זה דאנק על הראש. הmma של הראפס לא יודעים לקלוע אשך אמרתי לך. מיאמי אותו חרא יקבלו בראש מפילי. אלה קבוצות בלי התקפה טובה ובלי כוכב. באטלר גם לא מה שהיה פעם הוא נחלש

אשך טמיר המקורי

שטויות
טורונטו חסרים שני שחקנים חשובים, הם עוד יחזרו לסידרה בבית.
גם אם פילי יעברו מיאמי ידרסו אותם.

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

ואם פילי יעברו את מיאמי אז מילווקי ידרסו אותם
ואם פילי יעבור את מילווקי אז פיניקס ידרסו אותם
ואם פילי יזכו באליפות אז בטוח מישהו ידרוס מישהו במצעד האליפות
יוצא לך קצף מהפה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחח
אתה תחזור לקלל בקרוב
ומי שתקלל הכי הרבה יהיה דוק ריברס ואני אגיד אמרתי לך.
אחר כך תקלל גם אותי
חחחחחחחחחחחחחחחח
שירה רעננה, ממש נתן זך הנפש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח נעשה התערבות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטפן מנפח סטט בגארבג

אשך טמיר המקורי

מה אתה רוצה עלה מהספסל היום

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago

מתי הקטטה בין אח של יוקיץ' לבין אבא של גארי פייטון ג'וניור

אשך טמיר המקורי

ההצגה היום זה רק חלק מהסיפור, החלק השני (שלא ראינו היום) זה העומק.
פייטון, לי, קומינגה, טוסקנו, איגודאלה… קבוצה עמוקה בטירוף עם משלימים מצוינים שרק מוכנים לצ'אנס שלהם לעלות ולתת את הפוש כשצריך.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ילה, אני חתכתי
בוקר טוב לכולם
חתכתי הוורידים

Jonathan
Editor
2 years ago

לא מבין איך הג'וקר הצליח לבכות בלי הפסקה גם לשופטים במשחק וגם פה בתגובות בעברית. השחקן הזה באמת עושה הכל.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago
Reply to  Jonathan

ואמביד השמן היה צריך לסיים את המשחק, להתקלח, לדפוק המבורגר, שנצ, לפתוח חשבון פייק (כי הוא לא קרואטי מטורף) ורק אז התחיל לריב

Jonathan
Editor
2 years ago

אמביד לא כזה מגוון

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  Jonathan

למיטב הבנתי גם יוקיץ' לא כזה מגוון , בעיקר כי הוא סרבי ולא קרואטי

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

פלייאוף שני שהופכים את הMVP לקרטושה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב זה לא פייק הוא פה מידי פעם הבחור😁

Dipsy
Dipsy
2 years ago

אחותך דיפשיט יא חובב לבנים גזען אחד 🙂